Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

PAUL ÉLUARD




PAUL ÉLUARD
ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΟΡΜΙ

Κάτω απ' την απεραντοσύνη του ουρανού η θάλασσα μαζεύει τα
φτερά της
Στα λαγόνια του χαμογέλιου σου ένα στρατί ξεκινά από 'μένα

Ονειροπόλα ολόσαρκη φως ολόπυρο
Επιδείνωσε την ηδονή μου κατάργησε το απέραντο

Να διαλύσεις βιάσου και το όνειρό μου και το φως μου.

ΠΩΛ ΕΛΥΑΡ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Μτφ. Ελένη Κόλλια
Εκδόσεις Ηριδανός
σελ. 43

*******************

και μία ακόμη μετάφραση του Γιώργου Κεντρωτή

ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΟΡΜΙ

Κάτω απ’ τον ολάνοιχτο ουρανό τα φτερά της η θάλασσα κλείνει
Στου χαμόγελού σου τα πλευρά μιά στράτα ξεκινά από μένα

Ονειροδέσμια ολόσαρκη φως πασίφλογο
Την ηδονή μου δείνωσε μήκη πλάτη ακύρωσε σβήσε

Και να διαλύσεις βιάσου και τα όνειρά μου και την όψη μου

Μτφ: Γιώργος Κεντρωτής
πηγή: Αλωνάκι της ποίησης