Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

Η ΖΩΗ ΜΙΑς ΛΕΞΗς



η ζωή μιας λέξης, μοιάζει με φύλλο στον άνεμο
παρασύρεται 
πότε στα χείλη σου, πότε στα δικά μου

επικίνδυνη η ζωή της
πάντα με την αγωνία της πτώσης

ξυπόλητη η ζωή της
να πληγώνεται σαν προφέρεται από συνήθεια ή έτσι, αφηρημένα

ταραγμένη η ζωή της
καμωμένη από έρωτα και απουσία μαζί

βάζω στη σκέψη μου το πρώτο της γράμμα
κι αυτό σκιρτάει και με ρωτά
- ήρθε η ώρα;
- όχι ακόμη, απαντώ
μα πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη φράση
το γράμμα πέφτει απ' τα χείλη μου και σπάει
κι η λέξη, 
που για πρώτο της το 'χε,
ορφανεύει και μαζεύεται πίσω-πίσω
τρομαγμένη και μόνη

εμένα με πιάνει μια κρίση πανικού
κι αρχίζω να γράφω αυτό
το πρώτο γράμμα
χιλιάδες φορές 
σε χιλιάδες χαρτιά και να τα σκορπάω στον αέρα
μην τύχει λέω και ξανάβρει ζωή


η ζωή μιας λέξης, μοιάζει με φύλλο στον άνεμο
παρασύρεται 
πότε στα χείλη σου, πότε στα δικά μου
ζωντανεύει μόνον όταν ειπωθεί ή γραφτεί ή ανάψει σαν φλόγα στα μάτια σου

Silena 26/10/2012