Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

TREE OF LIFE

©tree of life by Silena

 
Στην αυλή μου έχω ένα δέντρο.
Το βρήκα πεταμένο μια μέρα
στην άκρη του δρόμου
ετοιμοθάνατο ήταν
μα εγώ το μάζεψα και είπα μέσα μου:
"θα ζήσεις".

Το φύτεψα προσεκτικά,
τρυφερά σχεδόν
κι όταν τις πληγωμένες ρίζες του
ακουμπούσα απαλά στο χώμα
του μιλούσα θυμάμαι
του 'λεγα
πως δεν είναι πια αδέσποτο
πως έχει μιαν αυλή.

Πως έχει άφθονο νερό να δροσιστεί,
πως έχει αγάπη.

Το πότισα, το χάιδεψα, το ανάστησα.

Εκείνο ανατρίχιασε.
Σήκωσε το κεφαλάκι του να δει,
αποδείξεις της αγάπης μου ζητούσε.

Το ξέρω καλά,
δεν είναι εύκολο να πιστέψεις πως μπορείς να σωθείς
σαν βρίσκεσαι στην άκρη του δρόμου και πεθαίνεις.
Δεν είναι εύκολο να πιστέψεις στο θαύμα
αν σ' ονομάζουν τελειωμένο.

Στην αυλή μου έχω ένα δέντρο.
Το βρήκα πεταμένο μια μέρα
στην άκρη του δρόμου
ετοιμοθάνατο ήταν
μα εγώ το μάζεψα και είπα μέσα μου:
"θα ζήσεις".

©Silena
13/9/2012