Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

ΥΛΙΚΑ ΟΝΕΙΡΩΝ ΙΙ














"drops in red" by Silena



Κι ήταν όμορφo το όνειρο που είδα.

Ήμουν λέει, ακουμπισμένη σ' ένα σύννεφο. Όχι μαύρο σκοτεινό σύννεφο, μα ένα κατάλευκο σύννεφο σε σχήμα... μανιταριού! και ταξίδευα, χωρίς προορισμό για πολύ καιρό, δεν ξέρω ακόμη αν ήταν μέρες, μήνες ή χρόνια.

Όμως αισθανόμουν τόσο φρέσκια, τόσο νέα, τόσο γεμάτη δύναμη κι ορμή που είμαι σίγουρη πως αυτό το σύννεφο ήταν η αλήθεια μου εκεί ακριβώς μπροστά μου έτοιμη να δεχτεί την αποδοχή μου και την αγάπη μου, γιατί θέλει αγάπη η αλήθεια μας! γιατί θέλει αποδοχή κι αλήθεια η αλήθεια μας! έτσι λοιπόν σκαρφαλωμένη στο μανιταρένιο μου σύννεφο ταξιδεύω, ταξιδεύω κι ονειρεύομαι μέσα στ' όνειρό μου.

Μόλις που νιώθω την πρώτη σταγόνα. Νομίζω πως είναι η ιδέα μου, όμως όχι, είναι η πρώτη σταγόνα. Μια όξινη σταγόνα, μια τρομακτική σταγόνα, μια σταγόνα που διαλύει το μανιταρένιο μου σύννεφο, μια σταγόνα που διαλύει τ' όνειρό μου.

Τρομάζω. Ανοίγω τα μάτια.

Τρομάζω πολύ. Κλείνω τα μάτια.

Δε θέλω να τελειώσει έτσι τ' όνειρό μου. Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί κι έβλεπα ένα όνειρο που μου άρεσε, κι αυτό το όνειρο το διέκοπτε ένα άξαφνο ξύπνημα, όταν ξανάρχονταν ο ύπνος εγώ είχα βρει τη μυστική συνταγή να συνεχίζω τ' όνειρό μου, από κει ακριβώς που είχε σταματήσει!! κι έτσι δεν έχανα ούτε ένα όμορφο όνειρο!

Όμως τώρα θέλω ν' αλλάξω τ' όνειρο, θέλω να σταματήσω την ασχήμια, θέλω να διαλύσω το φόβο, θέλω την όξινη βροχή να την μεταμορφώσω σε μπόρα καλοκαιρινή, ξεδιψαστική!

Και το ξέρω πως μπορώ, και το ξέρω πως στο τέλος θα τα καταφέρω γιατί ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω στα όνειρά μου...

Silena 2/7/2011