Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

MIDNIGHT TRAIN

μεταμεσονύχτιες σκέψεις που ήθελαν
οπωσδήποτε να εκφραστούν!!!
τι να κάνω λοιπόν κι εγώ, σηκώθηκα μες στα μεσάνυχτα
να γράψω, ό,τι η ψυχή μου ορίζει, γιατί φαντάζομαι οτι
το ξέρετε πως ποτέ μα ποτέ δεν αφήνουμε την ψυχή να διψάσει
να πεινάσει, να νιώσει...παραγκωνισμένη, γιατί η ψυχή
είμαστε εμείς!!

νιώθω ακόμα στο κορμί μου το κρύο νερό να τονώνει την κυκλοφορία
του αίματος! ήταν όμορφα, κρύα μα όμορφα, και αυτό το μούδιασμα
μου'φερε στο νου το μούδιασμα που νιώθει η καρδιά όταν δεν της μιλά κανείς
και νιώθει μόνη!
έτσι ήταν σήμερα στη θάλασσα, όχι των ονείρων μου, την πραγματική
κολυμπούσα και ήταν μαγική η αίσθηση να μουδιάζεις από την χαμηλή θερμοκρασία, μαγική αφού οι αισθήσεις θέλουν δύναμη, θέλουν φαντασία
θέλουν...

έτσι λοιπόν δεν σας κρύβω πως πολύ το ευχαριστήθηκα αυτό το ξύπνημα, του σώματος και του νου, μέσα στο (ας μη πω παγωμένο μα κρύο σίγουρα)δροσερό νεράκι της αγαπημένης μου θάλασσας

σας καληνυχτίζω μ' ένα όμορφο, γαλήνιο, ταξιδιάρικο τραγουδάκι, οτι πρέπει γι΄αυτή τη νύχτα που το φεγγάρι γεμίζει και η ψυχή κι αυτή μαζί του, ονειρεύεται