Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

THOUGHTS OUT OF THE BLUE!!

καλοί μου φίλοι (λέω φίλοι εννοώντας φίλες και φίλους γιατί ποτέ δε μου άρεσε να δίνω "γένος" στη φιλία!), κάποιες στιγμές πιάνω τον εαυτό μου να χάνεται σε ονειροπολήσεις απαραίτητες για την εσωτερική μου ισορροπία. Απλώς το πρόβλημα είναι πως κάθε ένας από εμάς έχει άλλο ορισμό για την ισορροπία, για την ονειροπόληση, για το σωστό ή το λάθος! Εκεί άλλωστε δεν κρύβεται και η ομορφιά της ανθρώπινης φύσης? στη διαφορετικότητα! φανταστείτε (μια εφιαλτική προοπτική!) να είμασταν όλοι ίδιοι!!! δε θα μπορούσα να είμαι εδώ...σ' αυτό τον πλανήτη, θα έβρισκα τον τρόπο να μεταλλαχθώ, να συρρικνωθώ, να διακτινιστώ...σε άλλο πλανήτη (μεταξύ μας...μάλλον τον πλανήτη της μουσικής θα διάλεγα, αλλά για να μη με πείτε και "ψώνιο" δε το λέω!). Έτσι λοιπόν πολλές φορές προτιμώ φίλοι μου να μένω μόνη, να μπορώ ελεύθερη να κάνω αυτό που η ψυχή μου προστάζει, αυτό που η αστείρευτη ενέργειά μου επιβάλλει, αυτό που το όνειρό μου ...ονειρεύεται!

σας χαρίζω αυτό το αγαπημένο μου τραγούδι, το χαρίζω σε σας στους αγαπημένους μου συνταξιδιώτες στα ταξίδια του νου και της φαντασίας, στα λέφτερα ταξίδια δίχως κανέναν περιορισμό, και ταυτόχρονα ετοιμάζω και την καινούργια εκπομπή μου!!! γιατί είπαμε, μου αρέσει να κάνω πολλά πολλά πράγματα ταυτοχρόνως!!!