Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

SNOW BABY SNOW!!!!

καλοί μου φίλοι, εδώ είμαι κι εγώ!! βέβαια σήμερα η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν, κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο, βλέπω αυτό! Αρχίζω να φωτογραφίζω!!! (όλες οι φωτο είναι σημερινές!)


δεν χάνω την ψυχραιμία μου, βάζω το ραδιόφωνο να παίζει (έτσι κάνω κάθε πρωί!) και αρχίζω να σιγομουρμουρίζω κι εγώ στο ρυθμό του τραγουδιού που εκείνη τη στιγμή παίζει το ραδιόφωνο....



το σκέφτομαι λιγάκι στην αρχή....
κι αφού πιω τις πρώτες γουλιές τσαγιού, αποφασίζω πως σήμερα θα είναι μια ξεχωριστή μέρα !!!
έτσι λοιπόν ανοίγω την ντουλάπα και αρχίζω να βγάζω τον απαραίτητο ...εξοπλισμό!!!
σαλοπέτα, σκουφί, γυαλιά
και είμαι πανέτοιμη να εξορμήσω έξω
στο χιόνι χωρίς κανένα φόβο!!!!!!



είναι τόσο όμορφα να βλέπεις την παραλία χιονισμένη και να αναπνέεις αλμύρα μαζί με χιόνι!!!!
νιώθω πολύ χαρούμενη σήμερα....

είναι και η μουσική πιστός μου σύντροφος, αυτό είναι για σας με την χιονισμένη καλημέρα μου!!!