Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

DESERT ON THE MOON



τ' αποτυπώματά μου αφήνω
στην σκόνη του φεγγαριού απόψε
γιατί χάθηκα και βρέθηκα αίφνης!
στο... φεγγάρι σου, το σκοτεινό και σκονισμένο

τρόμαξα στην αρχή
μα δεν άφησα τον φόβο να με παρασύρει
έψαξα για τον όμορφο και φωτεινό πλανήτη μου
μα γύρω μου μόνο σκοτάδι
ούτε ένας πλανήτης για να μη χάσω την ελπίδα!

τότε γύρισα στα μέσα μου
και μίλησα πολύ
για ό,τι με συγκλόνιζε
για ό,τι με τρόμαζε
για ό,τι με συγκινούσε

μίλησα στον εαυτό μου για όλα
χωρίς μάσκες
χωρίς φόβους ή ντροπές
κι αυτός
με άκουσε προσεκτικά
και σκεφτικός ύστερα από μερικά λεπτά μου λέει
"δεν είναι ο πλανήτης σου εδώ,
ο πλανήτης σου είναι φωτεινός
ο πλανήτης σου έχει νερά και αέρηδες πολλούς
ώρα να φύγεις λοιπόν!"

άνοιξα τα μάτια
και είδα τον ουρανό..καταγάλαζο και χαμογέλασα

Silena 16/12/2010